Náplňou každého rodiča je, aby dieťa v rozvoji kreativity odmalička podporoval a viedol ho tým správnym smerom. Rozvoj kreatívneho zmýšľania u detí a taktiež fantázie je základom pre ich budúci vývoj. Pýtate sa ako nato? Nepochybne, formou hry! Hra je už odjakživa neoddeliteľnou súčasťou detského života a ide o najprirodzenejšiu cestu ako rozvíjať kreativitu u detí každého veku. Výbornou voľbou sú deťmi obľubované kreatívne hračky.

Kreatívna edukačná 3D Flexi stavebnica – jedinečná hračka na trhu

Kreatívne hračky dieťaťu poskytujú priestor sa prejaviť, vyjadriť svoje emócie, využiť svoju fantáziu, vycibriť detský rozum, riešiť jednoduché problémy a napomáhajú jeho jemnej motorike a koordinácii pohybov. Medzi najpopulárnejšie kreatívne hračky nepochybne patria i stavebnice, s ktorými sa deti dokážu hrávať aj celé hodiny.

Novým a revolučným kúskom zo sveta stavebníc je aj 3D Flexi stavebnica, ktorá sa okrem svojej jedinečnosti môže pýšiť svojim univerzálnym využitím. 3D Flexi stavebnica je kreatívna stavebnica pre deti, ktorá sa razom stane obľúbenou edukačnou pomôckou vášho dieťaťa. Je vhodná pre chlapcov aj dievčatá od troch rokov, no samozrejme zabavia sa aj dospelí. Stavebnicu nájdete na e-shope hravaskolka.sk. Konkrétne ide o farebné prútiky vyrobené z kvalitného penového NBR materiálu so zamatovo jemným povrchom príjemným na dotyk. Kvalitou stavebnice si tak môžete byť istý.

Vo vnútri ohybnej stavebnice je pevne ukotvený hliníkový drôtik, ktorý si počas stavania dokáže zachovať svoj tvar. Deti tak zaujme nielen svojou farebnosťou, ale hlavne možnosťou tvarovania. Samozrejme prútik netreba cielene a veľkou silou ohýbať, nakoľko môže dôjsť k prelomeniu drôtika. Avšak pri bežnej detskej hre mu nič také nehrozí. Na konci prútikov sú umiestnené konektory slúžiace na následné spájanie jednotlivých farbených prútikov dokopy. Konektory veľmi dobre držia. Pestrofarebné pásiky a konektory ponúkajú možnosti pozdĺžneho a priečneho spájania.

Farebné prútiky s jemným povrchom a konektory na pozdĺžne a priečne spájanie

Samozrejme výsledkom spájania sú rôzne tvary a predmety. Dieťa si dokáže zo stavebnice zostrojiť všetko, čo mu len napadne. Dievčatá si môžu vytvoriť rôzne kvetinky, domčeky či postavičky. Chlapci sa zasa môžu zahrať na kreatívnych stavbárov. Kreativita pre deti je všetkým a so stavebnicou sa fantázii medze nekladú. Inovatívny a prepracovaný systém ohybných tyčiniek je jednotkou medzi najnovšími svetovými trendami v rámci edukačných hračiek. Okrem tvorby rôznych tvarov a objektov si deti môžu vyskúšať, tvarovať, písmenká svojho mena, takže aj o rozvoj grafomotoriky je tak razom postarané.

Čo obsahuje samotné balenie 3D Flexi stavebnice?

V balení stavebnice sa vyskytuje množstvo pestrofarebných prútikov a konektorov. Balenie taktiež obsahuje návod, inštrukcie a rôznorodé nápady na všelijaké 2D/3D modely, ktoré je možné zo stavebnice zostrojiť.

Pohľad na prednú a zadnú stranu balenia 3D Art Create

Súčasťou balenia je aj návod, inštrukcie a rôzne tipy & triky na 2D a 3D modely

Čo kreatívna stavebnica ponúkne vášmu dieťaťu a ako ju možno využiť?

Kreatívna 3D Flexi stavebnica má dieťaťu v prvom rade poslúžiť ako edukačný nástroj a prostriedok na rozvoj grafomotoriky, fantázie, predstavivosti a kreativity. Menšie deti si môžu zostaviť rôzne útvary, tie väčšie rôzne predmety alebo písmenká. Pravidelným hraním sa so stavebnicou si dieťa zlepšuje svoje schopnosti a zručnosti. Rovnako aj vám rodičom hračka poskytne viacej času na oddych, keďže stavebnica ich zabaví na dlhé hodiny a učí ich hrať sa osamote bez pomoci rodiča.

Rôzne možnosti využitia stavebnice. 3D model slimáka a 2D model tulipánov

Kvalita za rozumnú cenu – nakupujte s istotou !

Kreatívna stavebnica je dostupná za cenu 30 Eur. Kúpa tak významne nezasiahne váš rodinný rozpočet a vaše deti majú v rukách skvelú kreatívnu hračku s ktorou sa budú hrať dlhé hodiny. Stavebnicu nájdete na e-shope hravaskolka.sk. Neváhajte a dožičte svojim ratolestiam dávku kreativity za dostupnú cenu.

Naše hodnotenie

Výhodou stavebnice je hlavne jej kvalita, jedinečnosť, jednoduchosť a univerzálnosť. Samozrejme najväčším lákadlom je jej tvarovateľnosť. Dieťa môže svoju predstavivosť využiť naplno a vo forme hry si trénovať svoju grafomotoriku a podporiť kreatívne zmýšľanie. Rovnako tak stavebnica oplýva aj pestrofarebnosťou, takže je pre deti mimoriadne lákavou alternatívou pre edukačné účely. Cena je kvalite primeraná a za pár desiatok eur tak dieťa získa hračku, ktorá mu poslúži aj pár rokov. Za menšiu nevýhodu možno považovať fakt, že nie je možné si zvoliť vlastné farebné prevedenie. Ak hľadáte ideálnu hračku na rozvoj fantázie, riešenie jednoduchých problémov a podporu jemnej motoriky, našli ste svojho favorita!

VÝHODY

kvalita, jedinečnosť, jednoduchosť a univerzálnosť

tvarovateľnosť a pestrofarebnosť

u detí rozvíja grafomotoriku a kreatívne zmýšľanie

ideálna na rozvoj fantázie

NEVÝHODY

pre niekoho cena (primeraná kvalite a všestrannému využitiu)

Ako ste si už mohli všimnúť, revolučná 3D Flexi stavebnica je skvelým nástrojom pre rozvoj kreativity a fantázie dieťaťa. Vyniká predovšetkým svojou farebnosťou, a hlavne tvarovateľnosťou. Ak hľadáte vhodný darček pre vaše dieťa, 3D flexi stavebnica je pre vás ideálnou voľbou. Veríme, že s produktom budete spokojní.

– KDE VIETE NÁKUP ZREALIZOVAŤ-

NakupnyKompas.sk

NakupnyKompas.sk

- Prinášame reálnu skúsenosť -

Hľadáme, prekladáme (české, nemecké a anglické zdroje), objasňujeme a pýtame sa na rady zo strany odborníkov. Tvoríme pre vás obsah na rôzne témy. Snažíme sa prinášať reálnu skúsenosť aj od vás, našich čitateľov.

Plánujete si v blízkej dobe niečo kúpiť? Podeľte sa s nami o skúsenosti a ma Vás za to odmeníme.

Páčil sa vám článok? Dajte nám vedieť

5/5 - (1 vote)